torsdag den 6. oktober 2016

Kalender kort



Mit første kalender kort blev et herrekort, da det er disse jeg altid står og mangler.... alt er skåret på min silhouette igen igen :-)
Det smukke stempel er fra Gittes nye eget design


Papiret er fra Maja design og det stribede er fra Simple Stories.... kalenderen har jeg fået af Rosa, så ved ikke lige hvor den er købt

Her ses den indvendig.... har stemplet bilen ( passer lige til papiret ) med en brun distress ink


Tandhjulene er en design fra storen


Igen har jeg lavet en skærefil til fri afbenyttelse.... og du kan hente den  i gruppen " I love Silhouette " på Facebook

Og har du ingen Cameo, finder du målene oppe under Mål og vejledninger her på min blog

God weekend til jer alle !!!

9 kommentarer:

  1. Skøn kort kan godt lide du ikke er låst fast på en stil art når man kikker herinde giver god inspiration og skønt du vil dele dine filer med os andre bare æv jeg ikke har en camon står på ønskeseddelen så håber en gang den bliver min 😃😃

    SvarSlet
  2. Det var da en fantastisk ide. Det er da også lige en ide til en julegave

    SvarSlet
  3. Det er utrolig flotte ting du laver. Tak fordi du så gavmildt deler med os andre.

    SvarSlet
  4. what a great gift for a guy! love the colors you used.

    SvarSlet
  5. what a great gift for guy - love the colors you used!!

    SvarSlet
  6. Det er bare så lækkert...glæder mig til at jeg skal i gang med kalenderkort :D
    Knus

    SvarSlet
  7. Det er blevet et rigtigt lækkert herrekort :-)

    SvarSlet
  8. Det ble et stilig kort kombinert med en kalender!

    SvarSlet
  9. Flot herrekort og så smart med den kalender!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy